Monday, January 12, 2009

Dor de privire...


Surprindere, uimire, fascinaţie, iubire, ură, dispreţ, neîncredere, nepăsare... sunt sentimente care le citeşti în privirea fiecăruia... atît de comune, atît de familiare, atît de aproape îţi sunt şi totuşi atît de străine... ai spune că ochii tăi nu vorbesc acest limbaj, cel puţin nu le pronunţă pe toate, ai spune că ochii tăi povestesc despre iubire, încredere, certitudine şi mai puţin sau chiar deloc despre ură, neîncredere, necunoaştere...

Sunt, ochii cei care caută provocarea,

Sunt, ochii cei care ne stîrnesc curiozitatea,

Sunt, ochii cei care ne fac să depăşim unele limite ale noastre, acele lucruri pe care cîndva spuneam că nu le vom face niciodată...

Este privirea cea in care citesc curiozitate, provocare, entuziasm...

Este privirea cea în care surpind dorinţa de a învinge, de a fi mai bun, de a fi primul...

Este privirea cea care mă farmecă, mă atrage, mă apropie...

Dor de privirea care mă apropie, mă atrage, mă farmecă...

Dor de privire...

No comments: