- 4 luni de lucru cu sedinte care durau cel putin 2 ore si la care luam decizii avind in fata ceai si biscuiti :)
- "OCVP's speach"-partea la care fiecare din noi vorbea despre greutatile intimpinate pe pozitie dar si despre succesele de care am avut parte
- Baze de odihna-fiind cu un pas in iarna a fost destul de dificil sa gasim ceva accesibil ca pret dar si cu conditii cit de cit ok (indeosebi ca bazele de odihnă erau cu pretenţii de hotel de 2 sau 3 stele şi cu preţuri europene pentru cazare...)
- Companii-potentialii nostri parteneri (cu toate ca o buna parte din anumite motive au refuzat parteneriatul cu noi, au fost si altele care au acceptat sa ne fie partenere...)
- Filmulete de promovare Valik si Alex -merci pt ce ati gindit si creat pt a promova conferinta :) )
- Movie nights (sau altfel spus sedinte informale) - (au fost 2 in total, insa foarte productive (dat fiind faptul ca ne-a unit ca echipa) Diana-merci pt ne-ai dat posibilitatea sa venim cu totii la tine :) )
- 24, 25 noiembrie-ajun de conferinta (2 zile pina la conferinta in care ne-am mobilizat pentru a reusi sa punem la punct toate detaliile de pina la conferinta, indeosebi, ca in acel moment, vice-coordonatorul de pe finante din anumite motive nu a putut sa se mai implice in organizarea conferintei si noi a trebuit sa reimpartim inca o data responsabilitatile fiecaruia)
- 26 noiembrie-zi in care a inceput conferinta :)
- Baza de odihna "La Popas" (care se afla in Dubasari)
- 26-30 noiembrie - 5 zile, 4 membri in echipa organizatorica (altfel spus 4 oameni care alergau in toate partile pentru ca totul sa fie in regula - crazy moments), traineri+chair, traininguri, delegati (participanti la conferinta) in numar de 70.
- Pijama party, Karaoke party, Movie night şi Alumni coronation gala night
- Workshopuri duse de companiile partenere ale conferintei si anume: Magenta Consulting, P&G, September Media (workshopurile au fost tare faine)
- Sugar cubes-so sweat & tasty :)
- 30 noiembrie-ultima zi de conferinta :)
Thanks to: LC @ Chişinău
Chair
Faci team
Delegates
Special thanks to: MC @ MD;
the entire OC team.
for choosing to make all this possible!!!
2 comments:
multumesc tie pentru ca ai luat aceasta decizie intr-o mati:)
stiiu ca nu ti-a fost adeseori usor si nu neaparat am fost ft pozitiv intodeauna dar vedeam in asta unica cale in a va face sa o faceti:)
a fost o conferinta GREAT datorita VOUA!
Mersi si voua celor care ati gindit sa aduceti conferinta MTC in AIESEC MD :)
Post a Comment