Saturday, February 21, 2009

O zi nemaipomenita...

Dimineaţa... soarele a mîngîiat plăcut ochişorii fetiţei şi i-a spus că începe o noua zi... e timpul să plece în lumea mare - la serviciu :) ...

I-a mai spus că după ce el va apune, ea va pleca sa înveţe ceva nou, diferit de ceea ce ştia, îşi va vedea colegii...

"Ce păcat că vei apune, şi eu nu voi apuca să-mi  iau ramas bun de la tine", îi spuse fetiţa...

"Nu face nimic, mîine voi răsări din nou, aşteaptă ziua de mîine... dar trăieşte cu intensitate ziua de azi, ea nu se va mai repeta..."

Seara... luna privea enigmatic chipul fetiţei... şi se gîndi să lumineze cu o intensitate mai mare cărarea pe care păşea ea...

Fetiţa îşi ridică ochii spre cer şi privi luna - "ce bine ca eşti"  :)

"A fost o zi minunată-o zi în care am făcut ceva  util  la serviciu, o zi în care am fost alături  de cei dragi, o zi diferită de cea precedentă  :)  .  
Cît de mult mi-a plăcut această zi ...  :) "  gîndi fetiţa.

Şi într-adevăr a fost o zi nemaipomenită (20.02.09.)
O zi care nu se va mai repeta, dar pe care  cu certitudine  o voi  păstra în amintire!!!

Un mare mulţumesc pentru această dulce amintire :-D

No comments: