Friday, August 29, 2008

de 17 ani independentă...


27 august... oraş îmbrăcat în straie de sărbătoare-jur împrejur steguleţe ... plăcut sentiment...
27 august 2008 - 17 ani de independenţă...
Deci pot spune că trăiesc într-o ţară relativ tînără, şi precum e orice tînăr la 17 ani-nedeterminată...
nu prea ştim încotro s-o luăm, cu cine să ţinem cu cine sa nu ţinem, ce istorie sa învăţăm-istoria românilor sau poate una integrată, ce limbă să vorbim - româna sau moldoveneasca... sau poate rusa... să fim cobai experimentali pentru ministerul Învăţămîntului (cei din generaţia mea vor înţelege despre ce vorbesc...) să ne licenţiem în economie sau drept... să sărbătorim Crăciunul pe vechi sau pe nou, totuşi anul nou îl sărbătorim pe nou căci... e anul nou... deci trebuie să-l sărbătorim pe nou... să credem cu disperare că în curînd vom trăi mai bine cu toate că totul îţi demonstrează contrariul...
da nici nu ştiu să mă bucur sau să plîng...
să mă bucur că deja de 17 ani pot pretinde că trăiesc într-o ţară independentă şi că porţile îmi sunt deschise spre orice hotar îmi doresc eu sau
să plîng că deja de 17 ani sunt hrănită cu iluzia unui viitor prosper cu un guvern destul de erudit, imparţial, apt de a lua decizii înţelepte şi mature...
Aşa e, la 17 ani de independenţă... mai avem un an şi vom împlini majoratul :) ...
interesant ce vom avea realizat atunci cînd vom atinge vîrsta majoratului?

No comments: