Friday, August 29, 2008

eu şi AIESEC in retrospectiva


Totul a început de la ziua de naştere a prietenei mele. De fapt, era ultima mea zi de lucru în acea vară călduroasă... în minte aveam planuri grandioase pentru anul care venea. Da, anul 3 de facultate, ştiam cu siguranţă că voi face tot posibilul să fie deosebit de anii precedenţi, şi aşa şi s-a dovedit a fi. Oricum, ca în fiecare an, la ziua Marinei, venea şi Maricica, şi din vorbă în vorbă mă surprind vorbind cu Maricica despre planurile de viitor, acum că vara e pe sfîrşite şi începe iarăşi facultatea... şi uite aşa am aflat despre AIESEC!!!
Au urmat etapele de preselecţie... prima-interviul-mi-a trebuit jumate de oră să găsesc localul (era comlexul sportiv ASEM), şi respectiv am întîrziat cu 20-25 minute la interviu... pînă la urmă m-am văzut în faţa intervievatorului... de fapt era o fată tare drăguţă şi plăcută (Inga Iovu). După o săptămînă a urmat centrul de evaluare. Da... o mulţime de ochi aţintiţi asupra noastră... plăcută senzaţie :)
şi a urmat ziua în care am citit pe mail că am fost acceptată şi sunt aşteptată la prima şedinţă în acelaşi local în care a avut loc şi etapele de preselecţie...
După au urmat weekend-le de pregătire şi primul meu LTS!!! După LTS, eram convinsă cu tărie că vreau să activez în AIESEC.
Ce a urmat mai departe? alocarea pe departamentul resurse umane, alte conferinţe, 2 proiecte în care m-am implicat ca membru organizatoric (Next Step şi National Congress), implicarea ca trainer şi multe, multe momente în care am avut parte de învăţare activă, emoţii de bucurie cînd ne reuşea obiectivul propus, lucrul în echipă, multe, multe persoane faine (membrii AIESEC).
Acum, uitîndu-mă în urmă realizez că dacă m-aş fi limitat la rutina facultate-casă, casă-facultate aş fi parcurs un drum simplu de tot, cu aceleaşi preocupări zilnice şi cu acea senzaţie că aş putea face mult mai multe...
Aici, am avut şi am posibilitatea de a fugi de rutină, de a afla lucruri noi, de a face schimb de experienţă prin activităţile de pe departament, lucru în echipă, traininguri, facilitare şi multe altele care în cele din urmă duc la o schimbare pozitivă în modul de gîndire şi comportament sau cum obişnuim noi să spunem contribuie la dezvoltarea mea...

No comments: